Fitmama

FITMAMA – úvod

Ako sa dostať do formy po pôrode.

Počas tehotenstva som pribrala 21 kg, následne popri dojčení a aj napriek mojej maškrtnosti to išlo celkom dobre dole. Okolo roku som dojčiť prestala, ale zvyky s chlapskými porciami, koláčikmi a sladkosťami ma nejak prekvapivo neopustili. Až som sa dostala na pre mňa už neúnosnú váhu. Netvrdím, že som bola vyslovene korpulentná, ale jednoducho som sa už necítila dobre vo svojom tele. Pre každého je tá hranica niekde inde. A tak prišiel čas s tým niečo podniknúť. Mala som málo času ako každá maminka a nevedela som kde a ani ako začať. Keďže žiadnu diétu som nikdy predtým nedržala a ani som to v pláne nemala….

sport

Ako blesk z jasného neba vtedy prišla moja super kamoška Lenka (úžasne schudnutá, skvele vyzerajúca), ktorá mi odovzdala svoje know how ohľadne stravovania a nakopla ma k aktivite.

Som človek akčný – ktorý si jednoducho nevie sadnúť na zadok a sedieť (mimo písania článkov do blogu) a som šťastná, že som sa konečne nakopla k činnosti, pri ktorej mi netreba handru metlu a ani žehličku. Cez net som si našla mne vyhovujúce cvičenie s americkou kočenou Jillian Michaels. K cvičeniu takmer nič nepotrebujete a trvá 20 minút. Skutočne iba 20 minút denne a výsledky uvidíte už po prvom odcvičenom programe čo je cca mesiac a pol. U mňa to bolo takmer mínus 5 kg a mínus 5 cm v páse aj bokoch. Čo ma presvedčilo, že idem správnou cestou.

Stačí iba odhodlanie, mierna úprava stravy – žiadne drastické diéty a trochu pohybu. Toto chudnutie je vhodné aj pre mamičky po šestonedelí a taktiež aj popri dojčení, nakoľko strava je pestrá a cvičenie nie je nejak veľmi náročné a nemalo by ovplyvniť tvorbu mlieka. Avšak vždy sa riaďte svojimi pocitmi a potrebami bábätka.

sport

V ďalšom článku sa budem bližšie venovať úprave stravy a na rad príde aj vysvetlenie cvičebného programu.

Verím, že som aj Vás trošku nakopla a pôjdete so mnou do toho 🙂

Lucia.

mamavie-ikonka

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *