Recenzie / Top tipy

Knihy z našej knižnice – 4.časť / GIVEAWAY

Čo radi čítame – 32 mesiac.

Dočkala som sa (jupiii) a dnes vám konečne môžem predstaviť prvé knižky, ktoré si skutočne čítame. Lukáško konečne dospel do štádia, že ma vydrží počúvať. A pred  spánkom je prečítanie jedného či dvoch príbehov konečne aj u nás doma rituál. A tomu sa nesmierne teším, vždy som tieto večerné momenty všetkým mamičkám tak trochu závidela 😉 . A vôbec mi nevadí keď čítame jednu a tú istú knihu tisíci krát. Kníh, ktoré Lukyho bavia je zatiaľ zopár, ale verím, že ich zoznam budeme postupne rozširovať. Na ceste už mám ďalšiu obrovskú zásielku z Martinusu pre Lukyho k meninám a niečo určite odložím aj pre Ježiška 😉 .

Chameleónka Otilka

Dnes začnem Lukyho najobľúbenejšou knihou ever. Neexistuje deň, ktorý by sme nezačali spoločne s našou Otou (tak ju Luky volá). Máme ju prečítanú asi milión krát a ovládam ju naspamäť od slova do slova. Takže jej prednášaním sme si napríklad krátili dlhé chvíle počas cestovania na dovolenku, v čakárni alebo aj v dlhej rade v potravinách. Prekrásne ilustrovaná knižka o dvoch deťoch, ktoré túžia mať doma zvieratko. Avšak rodičia o tom nechcú ani počuť. Netušia však, že v ich byte už žije jedno milé zviera dobre skryté. Je to chameleónka Otilka, ktorá splynie so všetkým, čoho sa dotýka. Lukáško mi rád ukazuje, kde všade sa Otilka ukrýva a dokonca už ma pri jej čítaní aj dopĺňa. Je to veľmi milá 32 stranová knižka preložená z nemeckého originálu a vydalo ju tento rok vydavateľstvo Albatros. Odporúčame každému malému milovníkovi zvieratiek a veršovaných príbehov. Otilku si môžete kúpiť TU.

martinuschameleonka otilkachameleonka otilkadetska kniha

TI OTRAVNÍ KRÁLICI

Kniha, ktorá ma zaujala vďaka nádherným a veľkým ilustráciám. Je síce v českom jazyku, ale textu je minimálne. Vydalo ju vydavateľstvo Svojtka&Co. Rozpráva krátky a poučný príbeh o samotárovi medveďovi, ku ktorému sa do susedstva prisťahovali otravní králici. Pravidelne mu chodia klopať na dvere s rôznymi prosbami o pomoc, avšak mrzutý medveď ich zakaždým odbije. Až kým…. Luky pozorne sleduje príbeh a na každej stránke, kde králici navštívia medveďa je veľkými písmenami napísané ŤUKY, ŤUK! a keď to zbadá vždy s tou malou pästičkou zaklope na knižku. Je to veľká zábava a popri čítaní si ešte k obrázkom rozprávame svoje vlastné príbehy o priateľstvách. Kniha síce nie je novinkou, ale ak ju náhodou nemáte určite ju odporúčame. Je ideálnou voľbou pre všetky detičky vo veku 2+, ktoré s čítaním príbehov ešte len začínajú. Kúpiť ju môžete TU.

martinusti otravni kralicidetska knihamartinussvojtka&co

Gruffalo

Ďalšia pekná „Svojtkovina“ pre začínajúcich čitateľov. Preložená z anglického originálu síce nie je úplne dokonale, ale aj tak je to milý a poučný veršovaný príbeh o prefíkanej malej myške, ktorá si na svoju ochranu vymyslela hrozivého tvora Gruffala. Gruffalo však ožil a malú myšku prekvapil. Šikovná myšička sa nachytať nedala a opäť sa vtipne vynašla. Textu je tu o niečo viac ako v predchádzajúcich knihách, a preto nie vždy ju Luky dokáže vypočuť až do úplneho konca. Ale Gruffala si pre jeho vtipný vzhľad (keďže sa na ňom rád smeje hrozivý mu asi nepripadá 😉 ) veľmi obľúbil a knihu si každý deň listuje aj sám. Kúpiť ju môžete TU. Vyšlo už aj pokračovanie o jeho dcérke Gruffalinke, a tiež kniha o Gruffalovi so zvukmi.

svojtka&cogruffallomartinusmartinusgruffalo

Ja, futbalista. DREAMSTORY.SK

Ja, futbalista je personalizovaná kniha pre chlapcov od spoločnosti Dreamstory. Majú samozrejme v ponuke aj dievčenskú verziu Ja, princezná. A čo to personalizovaná kniha vlastne je? V tej našej verzii ide o príbeh hráča slovenskej futbalovej reprezentácie, ktorým sa vďaka Dreamstory stane náš Lukáško 🙂 . Pri objednávaní knihy vyplníte dosť rozsiahly formulár s informáciami o vašom dieťatku, rodine, jeho priateľoch, obľúbenej farbe, jedle a podobne a v Dreamstory toto všetko krásne zakomponujú do pútavého príbehu. Kniha je vhodná pre deti v predškolskom veku a pre školákov, ktorí si ju už budú s radosťou čítať sami. Je to príbeh o vytrvalosti, trpezlivosti, priateľstve, slušnom správaní a je plný poučných momentov a situácií. Obsahuje tiež veľa úloh, hádaniek, tajničiek, kvízov a iných podobných zábaviek. Lukáško si ju veľmi rád listuje a vždy z nej aj prečítame nejaký ten kúsoček. Najviac sa mu však páči, že je v úvode jeho vlastná fotka :-). Je to narcis, čo Vám budem hovoriť….

dreamstory.skdreamstoryJa futbalistadreamstory.skpersonalizovana knihadreamstory

A jednu takúto originálnu personalizovanú knihu podľa vlastného výberu máte teraz možnosť vyhrať! Opäť stačí splniť jednoduché podmienky:

1. Byť našim fanúšikom na Facebooku TU